Nu är arbetsschemat klart för Umeå Fotbollsfestival 25-28/7.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GVUYNKYnV_3MVB40st5r_PSQO6znyrQz7Cq279RUooc/edit?usp=sharing
Då några av er arbetar under veckorna och några är bortresta så lyckas vi inte riktigt med att fördela ett pass/spelare. Denna gång får Egil och Elias Sandström dubblera, vi tackar Er på förhand!
Arbetsuppgifter:
- Fikaförsäljning
- Lämna ut boll till domare innan match + plocka in efter match
- Rapportera resultat till sekretariatet
Plats: Nolia 1 och Nolia Arena.
Vi kommer att jobba 2 personer vid varje plan - dvs 4/pass.
Ni gör själva upp fördelningen om vilka två som jobbar i Nolia Arena och vilka två som håller till vid Nolia 1. Beroende på vädret om det blir väldigt varmt/regnigt kan ni kanske byta vid halvtid för att alla ska få en så angenäm dag som möjligt.
Här hittar du tider för matcherna i Nolia Arena och Nolia 1 https://umeafotbollsfestival.com/2024/result/places/53992866/46521414
OM du behöver byta pass med någon så är det helt okej. Men du ansvarar själv för att det blir gjort. Meddela i så fall Katarina på SMS, så ändrar hon i schemat.
Till sist, kom ihåg att under UFF representerar vi inte bara UFF som organisation, utan även Team Thorengruppen. Det är viktigt att vi, som alltid, ser till att göra ett riktigt bra jobb, att vi är i god tid och att vi tar arbetsuppgifterna på allvar. Vi vill gärna göra reklam för att vi är ett bra gäng som kan ge oss möjlighet att arbeta i andra sammanhang/event.
Kör hårt!
//Ledarna